پاسخ به پرسش‌های متداول

سوال، شک یا ابهامی دارید؟ ووبلی پاسخگوی سوالات شماست.

دسته‌بندی پرسش‌ها

ورود و ثبت نام

روند ثبت سفارش

پیگیری ارسال سفارش

بازگرداندن کالا

سایر موارد

کد تخفیف و کارت هدیه

سوپرمارکت

پرتکرارترین پرسش‌ها

پاسخ سوالات خود را در موارد زیر بیابید.

چگونه به ووبلی اعتماد کنم؟

  • ووبلی فعالیت خود را در سال ۱۳۹۶ آغاز کرد و دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و نماد ساماندهی از وزارت ارشاد می‌باشد. می‌توانید این نماد را در صفحه اصلی ووبلی مشاهده کنید و با کلیک روی آن از اصالت آن مطمئن شوید. همچنین ووبلی در طی این سال‌ها با هزاران فروش موفق و ارائه خدمات به کاربران سابقه درخشانی از خود به جا گذاشته است. لذا شما می‌توانید با خیال آسوده از خدمات ووبلی استفاده کنید.

می‌توانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

  • متاسفانه ووبلی فقط در شهر مشهد می‌تواند این سرویس را به کاربران ارائه دهد.

می‌توانم برای خرید مراجعه حضوری داشته باشم؟

  • تمامی خدمات ووبلی تنها از طریق وب‌سایت فروشگاه ارائه می‌شود و با توجه به اصول خریدهای اینترنتی، امکان خرید حضوری و فیزیکی مهیا نیست.

چطور می‌توانم سفارشم را پیگیری کنم؟

  • وارد سایت ووبلی شوید.
  • روی گزینه پیگیری سفارشات کلیک کنید.
  • در این قسمت با زدن روی فلش میتوانید جزییات سفارش خود را ببینید.
  • می‌توانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

چطور می‌توانم سفارشم را تحویل بگیرم؟

  • ۱٫ پست اکسپرس «تیپاکس» (اگر شما در یکی از شهرهای تهران، کرج، اصفهان، تبریز، کرمانشاه، قم، یزد، قزوین، زنجان، اردبیل، گرگان، ارومیه، اراک، خرم آباد، مشهد، اهواز، شیراز، کرمان، بندرعباس، زاهدان، گیلان، مازندران، همدان هستید، سفارش شما با اکسپرس ووبلی تحویل شما می‌شود.)
  • ۲٫ پست (در صورتی که آدرس شما در محدوده اکسپرس ووبلی نیست، سفارش شما با پست پیشتاز تحویل شما می‌شود.)
  • ۳٫ باربری (اگر کالایی که شما خریداری نمودید، حجیم و سنگین (مثل ماشین لباسشویی، یخچال، ظرفشویی …) باشد، سفارش شما به صورت پس کرایه و با باربری به دست شما میرسد. تاکید می‌شود هزینه حمل این کالاها به عهده مشتریان محترم می باشد.)

در چه شرایطی می‌توانم کالای خود را بازگردانم؟

  • آسودگی خاطر و رضایت‌مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های ووبلی بوده است و ووبلی در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. برای اطلاعات بیشتر به صفحه “رویه‌های بازگرداندن کالا" مراجعه کنید.

جواب یا پرسش خود را پیدا نکردید؟

روش‌های ارتباط با ما